THE STORY OF THE NESPRESSO CAPSULE
Wie houdt er niet van koffie? Het bereiden van de ultieme koffie sensatie, dat was het uitgangspunt voor de Coffee capsule. Geniet niet alleen van een koffie sensatie, maar van jouw eigen koffie kunst. Met de Coffee Capsule patent poster proef je de koffie al voor je hem kunt ruiken. Zie de kunst van een espresso, niet alleen in jouw mok. Dit is de Nespresso Capsule patent poster van ART02.
Hoe het allemaal is begonnen, een korte geschiedenis van de Nespresso coffee capsule
Het is 1986, het jaar waarin de Oprah Winfrey Show van start ging. Maar ook de geboorte van Nespresso. Vol met ambitie en liefde voor echte, pure koffie begonnen vijf mensen aan een missie: iedereen instaat stellen om (thuis) een perfect kopje espresso te maken. Het lijkt voor ons nu heel gewoon, maar meer dan dertig jaar geleden was dit een ware uitdaging.
Nu ruim dertig jaar later, is een goede espresso een stuk toegankelijker. Voorheen alleen voorbestemd voor echte koffie liefhebbers, bereidt door bekwame barista's. Is er een ware wereldwijde koffiecultuur ontwaakt. In vrijwel iedere huis of hotelkamer is een goede koffie vanzelfsprekend geworden en zette Nespresso met haar coffee capsules de toon.
Exclusiviteit: haal je cups bij de club
Exclusiviteit en stijl, dat is een luxueuze koffie sensatie van Nespresso. De verse koffie, verpakt in haar prachtige cups, konden gemakkelijk besteld worden. Zo is er altijd de juiste koffie in huis.
Op zoek naar nog meer koffie aroma’s, eens een andere smaak, intensiteit of type koffie? Ervaar het in het echt. Dit is misschien wel de beste manier van het ontdekken van een nieuwe koffie. Luxueuze boetieks vol koffie, een ware snoepwikkel voor de koffieliefhebber. Een unieke koffie-ervaring voor iedereen.
Nespresso is een trademark van Nespresso S.A een Nestlé Group Company